Facebook pixel

Wat persoonlijke aandacht voor jou als klant doet

17-02-2020

Gaasbeek KwartaalA Blog5Foto1

Een vast gezicht is niet alleen gemakkelijk, het werkt prettiger. Niets is vervelender dan elke keer een ander aan de lijn krijgen, steeds andere dingen te horen krijgen of te moeten verwijzen naar de afspraken die je met ‘die andere collega’ – hoe heet hij ook alweer? - hebt gemaakt. Bij Gaasbeek krijgen klanten één centraal aanspreekpunt en kunnen daardoor rekenen op efficiënte samenwerking en zeer persoonlijke aandacht.

Geen ruis, wel aandacht

Er gaat hierdoor immers geen tijd verloren aan het uitzoeken van verkeerd gelopen afspraken of het uit de wereld helpen van vervelende miscommunicatie. Dat vinden wij maar zonde van de tijd. Liever maken wij de klanten blij met een vertrouwd gezicht en begrijpelijke afspraken. En vriendelijkheid ter allen tijden bovendien.

Ik wil ook goede koffie op werk ››

Gaasbeek KwartaalA Blog5Foto2

“We komen wel even langs”

Een vriendelijk, vertrouwd gezicht komt op afgesproken momenten de koffiemachine onderhouden, de ingrediënten aanvullen en eventuele storingen verhelpen. Hij meldt zich op tijd op locatie, kent de weg in het pand, is oprecht geïnteresseerd, houdt alles netjes bij en laat de boel altijd keurig achter. Dát is persoonlijke service zoals het wat Gaasbeek betreft ook gewoon hoort te zijn.

Bereikbaar en paraat

Het maakt niet uit wat voor koffieautomaat de klant zoekt of reeds van ons heeft staan, wij zijn bereikbaar en komen langs. Of dat nu is om storingen op te lossen en de machine te voorzien van een goede onderhoudsbeurt, of om vrijblijvend advies te geven. Onze behulpzame medewerkers, de technische helpdesk én onze ervaren monteurs staan klaar voor iedere klant.

Ik wil ook goede koffie op werk ››

Dit artikel delen:

Deze website maakt gebruik van cookies

Deze website gebruikt cookies. Door gebruik te maken van deze website, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies. Lees meer

Sluiten