Facebook pixel

Eenmalig servicebezoek bij storing

Heb je een storing aan je koffiemachine, maar bestel je (nog) geen koffie, melk of andere ingrediënten bij ons? Geen probleem – we helpen je graag op weg met een eenmalig servicebezoek.
Zo zit je niet te lang zonder koffie en weet je precies waar je aan toe bent.

Eenmalig service bezoek Voor wie

Voor wie is dit bedoeld?

Dit servicebezoek is er speciaal voor bedrijven die hun koffie, melk of andere ingrediënten (op dit moment) niet via ons afnemen, maar wel een storing hebben aan hun koffiemachine. Misschien bestel je je koffie via een andere leverancier, of zit je tussen contracten in. In veel gevallen kunnen we je gewoon helpen – mits we jouw machine kunnen servicen.

We zijn gespecialiseerd in een aantal merken en typen machines. Daarom checken we vooraf altijd of we de juiste kennis én onderdelen in huis hebben. Zo weet jij vooraf of we je écht kunnen helpen, zonder dat je onnodig kosten maakt.

Hoe werkt het?

Heb je een storing en wil je gebruikmaken van onze service? Neem dan telefonisch contact op met onze helpdesk. We bespreken samen wat er aan de hand is en om wat voor type machine het gaat. Wij overleggen met onze technische dienst wat er mogelijk speelt en welke onderdelen er eventueel nodig zijn om de storing te verhelpen.
Op basis daarvan ontvang je per e-mail een duidelijke kostenindicatie. Daarin staan:

  • de vaste kosten van het eenmalige servicebezoek
  • de verwachte kosten van onderdelen (indien van toepassing)

Pas na jouw akkoord plannen we het servicebezoek in. Zo weet je vooraf precies waar je aan toe bent – zonder verrassingen achteraf.

Eenmalig service bezoek Hoe werkt het (1)
Eenmalig service bezoek Wat kost het

Wat kost het?

  • Eenmalig servicebezoek: €149,- (exclusief BTW)
  • Onderdelen: alleen als vervanging nodig is én na akkoord

Je betaalt alleen voor wat er écht vervangen wordt. Worden er minder onderdelen vervangen dan vooraf gedacht? Dan brengen we die kosten natuurlijk niet in rekening. Moet er onverwacht toch iets extra’s vervangen worden? Dan overlegt de servicemonteur dit altijd eerst ter plekke met je.

Onze monteur kijkt bovendien verder dan alleen de storing. Hij beoordeelt ook de algehele technische staat van de machine. Zo weet je of het nog de moeite waard is om te investeren in vervanging of reparatie – en kun je op basis daarvan zelf een afgewogen keuze maken.

Wat kun je van ons verwachten?

Als we bij je langskomen voor een eenmalig servicebezoek, doen we er alles aan om de storing direct te verhelpen. Onze monteur controleert de machine, vervangt waar nodig onderdelen en zorgt dat alles weer goed werkt en jij weer aan het werk kunt mét een kop koffie. Lukt het niet om het probleem ter plekke op te lossen? Dan denken we met je mee over de volgende stap.

Na afloop nemen we nog even contact met je op om te vragen of alles naar wens werkt én of we je in de toekomst mogen helpen met het leveren van ingrediënten zoals koffie, melk of topping. Zo bouwen we graag aan een duurzame samenwerking.

Eenmalig service bezoek Wat kan je van ons verwachten

Heb je nog vragen?

Twijfel je of we jouw machine kunnen servicen? Neem dan gerust contact met ons op.
We kijken graag met je mee!

Bastion 71
3905 NJ Veenendaal

helpdesk@gaasbeek.nl